Η άφιξη του Μετρό με την επέκταση της γραμμής 3 από την Αγ. Μαρίνα προς Πειραιά, μήκους 7,6 χιλιομέτρων με έξι σταθμούς, πρόκειται για το μεγαλύτερο έργο που έχει γίνει ποτέ στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά τις τελευταίες δεκαετίες και αναμένεται να αλλάξει ριζικά την εικόνα του, δίνοντας ώθηση στην εμπορική και τουριστική κίνηση, αλλά και σε επενδύσεις.
ηθικο συνωνυμα
Όπως περιγράφει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, με την ολοκλήρωση του έργου, - που αναμένεται στα τέλη του 2020 με αρχές του 2021- το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας θα συνδεθεί με το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» με μία ενιαία γραμμή 50 χλμ διάρκειας μόλις 65 λεπτών. Θα απομένουν 2,2 χλμ, έως το κέντρο του Πειραιά, ενώ το μεγαλύτερο πρόβλημα, που αντιμετωπίζεται ωστόσο από τα στελέχη της εταιρείας ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, είναι σύμφωνα με πληροφορίες αυτή τη στιγμή δίπλα στον τερματικό σταθμό του Ηλεκτρικού, όπου δημιουργήθηκε θέμα στεγανότητας, ενώ πρόσφατα είχε εντοπιστεί μία βόμβα από την περίοδο της Κατοχής, που απομακρύνθηκε.
Παρά τις καθυστερήσεις που μπορεί να έχουν παρουσιαστεί σε κάποιους σταθμούς, το έργο προχωρά με γρήγορους ρυθμούς, ενώ το πρώτο τρίμηνο του 2019 αναμένεται να λειτουργήσει τμηματικά για τους τρεις πρώτους σταθμούς Αγ. Βαρβάρα-Κορυδαλλός-Νίκαια.
Η παράδοση πλατειών όπου διέρχονται συγκεκριμένοι σταθμοί και είναι ένα θέμα που απασχολεί πολλούς επιχειρηματίες, θα γίνεται τρεις έως έξι μήνες νωρίτερα από την εταιρεία της Αττικό Μετρό.
Σημειώνεται, ότι με αφορμή την έλευση του ΜΕΤΡΟ στον Πειραιά, η εταιρεία «DIMAND AE» υπέγραψε πρόσφατα μνημόνιο συναντίληψης με τις τοπικές αρχές, προκειμένου να προχωρήσει η ανάπλαση και αναβάθμιση ολόκληρης της περιοχής του Αγ. Διονυσίου στον Πειραιά, όπου στην περιοχή βρίσκονται, υπό την ιδιοκτησία της συγκεκριμένης εταιρείας, τα βιομηχανικά και τα αποθηκευτικά κτίρια του πρώην καπνεργοστασίου «Παπαστράτος».
μπιλιου προβλεψεις 2017
χωρις μεσαζοντες κερατσινι
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου