Αυτό ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό ΑΕ, Θεόδωρος Παπαδόπουλος, στην ενημερωτική συνάντηση που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι στο δημαρχείο Κορυδαλλού με θέμα την πρόοδο των εργασιών και το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του έργου. Στη συνάντηση συμμετείχαν: ο δήμαρχος της πόλης, Σταύρος Κασιμάτης, ο αντιπεριφερειάρχης Πειραιά, Γιώργος Γαβρίλης, ο δήμαρχος Αγ. Βαρβάρας, Γιώργος Καπλάνης και ο γενικός γραμματέας, Κώστας Τσεφαλάς, από τον δήμο Νίκαιας - Αγ. Ι. Ρέντη.
παιχνιδια αγορας εξοπλισμου
Το αρχικό χρονοδιάγραμμα του έργου προέβλεπε την οριστική παράδοση της Γραμμής 3 - και των έξι δηλαδή σταθμών - το δεύτερο εξάμηνο του 2017. Ωστόσο, όπως εξήγησε ο δήμαρχος Κορυδαλλού Σταύρος Κασιμάτης, οι τρείς δήμαρχοι διεκδίκησαν από την Αττικό Μετρό την τμηματική παράδοση του έργου, εξαιτίας των πολλών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι δημότες των συγκεκριμένων περιοχών και επειδή πάντοτε το ζήτημα του μετρό απασχολούσε την περιφέρεια του Πειραιά. «Αυτό έγινε για καθαρά τεχνικούς λόγους και όχι εξαιτίας οικονομικών προβλημάτων της Αττικό Μετρό όπως ακούστηκε», διευκρίνισε.
«Ο Πειραιάς ήταν απ’ όλες τις κυβερνήσεις ξεχασμένος», είπε ο κ. Κασιμάτης, ενώ ανέφερε πως το έργο του μετρό είναι το μεγαλύτερο έργο που έχει γίνει στον Πειραιά από τον εμφύλιο και μετά. «Αυτό το έργο θα αλλάξει την εικόνα και το ανάγλυφο των περιοχών μας» δήλωσε χαρακτηριστικά.
Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό, Θεόδωρος Παπαδόπουλος, δεν θέλησε να αναφερθεί στις καθυστερήσεις των προηγούμενων ετών, ωστόσο, όπως διευκρίνισε, ανεξάρτητα από τις επίσημες αυτές καθυστερήσεις, ένα ρεαλιστικό χρονοδιάγραμμα για το σύνολο του έργου, αυτή τη στιγμή, είναι το τέλος του 2020, με αρχές του 2021.
Μιλώντας για τους τρεις πρώτους σταθμούς που αναμένεται να παραδοθούν το πρώτο τρίμηνο του 2019, ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό ανακοίνωσε πως τα έργα της σήραγγας έχουν ολοκληρωθεί, ενώ σε πολύ προχωρημένο στάδιο βρίσκονται και οι σταθμοί. «Αυτοί ήταν και οι λόγοι ώστε να συμφωνηθεί η τμηματική λειτουργία του έργου», είπε ο κ. Παπαδόπουλος. «Έχουν ήδη δοθεί», όπως εξήγησε, «και οι σχετικές εντολές στη διευθύνουσα υπηρεσία και στην κοινοπραξία, ώστε να επεξεργασθούν τα καινούρια χρονοδιαγράμματα με βάση αυτή την απόφαση».
Σημειώνεται ότι για να προχωρήσει αυτή η απόφαση θα πρέπει να υπολογιστεί και το επιπλέον κόστος από την τμηματική αυτή λειτουργία του έργου για την Αττικό Μετρό. Όπως διευκρίνισε όμως ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, το κόστος αυτό εξομοιώνεται σε πολύ μεγάλο βαθμό από τα έσοδα που θα προκύψουν από την τμηματική λειτουργία του μετρό.
τεαδυ συνταξη υπολογισμος
δημος ξυλοκαστρου τηλεφωνα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου