Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2019

μου επεσε πολυ αλατι στο φαγητο τι να κανω

Βασικός στόχος της Hellas Direct είναι να βελτιώσει την εξυπηρέτηση του καταναλωτή, να προσφέρει τις πιο οικονομικές τιμές και να προωθήσει τη διαφάνεια σε μία αγορά που κατά κύριο λόγο ελέγχεται από τράπεζες: το 70% της ασφαλιστικής αγοράς κατοικίας στην Ελλάδα ανήκει σε 4 ασφαλιστικές που συνεργάζονται με τράπεζες.


κολλεγιο για πληροφορικη

γηπεδο αστερα γλυκων νερων

μου επεσε πολυ αλατι στο φαγητο τι να κανω

Σε αυτήν την αγορά αποφάσισε να μπει με ένα προκλητικό μήνυμα η Hellas Direct. Διάλεξε τους καλύτερους συμμάχους: τη Swiss Re, μία από τις μεγαλύτερες αντασφαλιστικές στον κόσμο, και τη Revolut, την ταχύτερα αναπτυσσόμενη διαδικτυακή fintech εταιρεία στην Ευρώπη, που κάνει τη δική της επανάσταση στο παραδοσιακό τραπεζικό σύστημα.


Με τη συνεργασία αυτή, η Hellas Direct πετυχαίνει έναν διπλό στόχο. Διασφαλίζει την αξιοπιστία και αμεσότητα στις συναλλαγές της και προωθεί την καινοτομία και διαφάνεια σε μία δύσκολη αγορά, που πλήττεται από προμήθειες και κρυφούς όρους.


Άλλωστε η Hellas Direct είναι, πέρα από μία ασφαλιστική εταιρεία, μία εταιρεία τεχνολογίας. Όλες οι υπηρεσίες της, από την προσφορά μέχρι την αποζημίωση, γίνονται online. Βασίζεται στην ανάλυση δεδομένων και την τεχνητή νοημοσύνη. Εμπνέεται από την Amazon, με στόχο να εφαρμόσει ένα αντίστοιχο μοντέλο στην ασφαλιστική αγορά. Και έχει την υποστήριξη κορυφαίων επενδυτών, όπως o IFC, η Third Point LLC, η Portag3 Ventures, η Endeavor Catalyst, ο πρώην οικονομολόγος της Goldman Sachs, Lord O'Neill και το επενδυτικό γραφείο Perscitus LLP του - βετεράνου στα ιδιωτικά επενδυτικά κεφάλαια - Jon Moulton.


Η εταιρεία, που ιδρύθηκε από τον Αιμίλιο Μάρκου και τον Αλέξη Πανταζή, δύο πρώην στελεχών της Goldman Sachs, που είδαν στην οικονομική κρίση την ευκαιρία να αλλάξουν την ελληνική ασφαλιστική αγορά. Το αποτέλεσμα φάνηκε νωρίς. Η εταιρεία σημείωσε ραγδαία ανάπτυξη, όταν η Ελλάδα βίωνε 25% μείωση του ΑΕΠ και 40% μείωση σε ασφάλιστρα.


Από την ημέρα που άρχισε τη λειτουργία της, πριν από 5 χρόνια, η Hellas Direct έχει διαχειριστεί πάνω από 30.000 ζημιές, ενώ μόνο τους τελευταίους 12 μήνες έχει κάνει πάνω από 150.000 συναλλαγές.


Βασικό μήνυμα της εταιρείας ήταν πάντα: «Time to Rethink?». Και δεν έχει σταματήσει να αναθεωρεί και να αλλάζει την ασφάλεια αυτοκινήτου - από την online προσφορά μέχρι την online καταγραφή ατυχημάτων.


Με την ίδια φιλοσοφία αρχίζει την ασφάλεια κατοικίας, φέρνοντας από την πρώτη ημέρα καινοτομίες. Φέρνει την ασφάλιση με ακρίβεια ημέρας (από 1 έως 365!), τη στιγμιαία αποζημίωση και την επιστροφή χρημάτων σε όσους δεν έχουν ζημιά.


«Είμαστε ενθουσιασμένοι που ξεκινάμε την ασφάλεια κατοικίας. Είναι ένα προϊόν για το οποίο είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι και είμαστε βέβαιοι ότι θα το εξελίξουμε ακόμη περισσότερο, όπως κάνουμε τα τελευταία 5 χρόνια με την ασφάλεια αυτοκινήτου, με στόχο να κάνουμε την ασφάλεια ακόμη πιο άμεση και χρήσιμη για τον καταναλωτή», σχολιάζει ο Αιμίλιος Μάρκου, Executive Director της Hellas Direct.


«Είναι μεγάλη μας χαρά που αρχίζουμε την ασφάλεια κατοικίας στην Ελλάδα και την Κύπρο. Είναι ευκαιρία να ανανεώσουμε ένα προϊόν που τόσο καιρό προωθείται με λάθος τρόπο. Στόχος μας είναι να προκαλέσουμε αμηχανία και αναστάτωση στο προβληματικό ιδιωτικό κλαμπ των ασφαλιστικών – τραπεζών. Τέρμα το πάρτυ των τραπεζών σε Κύπρο και Ελλάδα», προσθέτει ο Αλέξης Πανταζής, Executive Director της Hellas Direct.


Είναι βέβαιο ότι οι τρεις εταιρίες, Hellas Direct, Swiss Re και Revolut, δε θα περιοριστούν στην ασφάλεια κατοικίας. Μέσα από τη συνεργασία τους - η οποία είναι πρωτοφανής στον χώρο του fintech - θα συνεχίσουν την έρευνα και την ανάπτυξη τεχνολογιών ώστε να διαταράξουν τα παραδοσιακά λειτουργικά μοντέλα στην ευρύτερη περιοχή. Πάντα με κίνητρο το Time to Rethink.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου