οδυσσέας αγγελής ο στρατηγός των στρατηγών
yugioh bam pro apk
Σε ομιλία του, ο πρόεδρος του ΣΕΒΤ, Ευάγγελος Καλούσης, αναφέρθηκε στο επιχειρηματικό περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιείται η βιομηχανία τροφίμων, στις εξελίξεις εντός και εκτός των συνόρων και τις προσπάθειες που απαιτούνται. «Για να απαντήσουμε στις προκλήσεις και να επιτύχουμε την πολυπόθητη ανάπτυξη, χρειάζεται να στηριχτούμε στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας, στην προώθηση της εξωστρέφειας, στην έρευνα και την καινοτομία και στην προσέλκυση νέων επενδύσεων».
Επιπλέον, ο κ. Καλούσης υπογράμμισε τη συνεισφορά της ελληνικής βιομηχανίας τροφίμων στο επιχειρηματικό και οικονομικό γίγνεσθαι της χώρας και κατέληξε αναγνωρίζοντας ότι «οι προκλήσεις είναι ευκαιρίες για επανεκκίνηση και μας δίνουν τη δυνατότητα να αναθεωρήσουμε το παρόν και να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο αύριο».
Στην πορεία της ελληνικής οικονομίας αναφέρθηκε ο Παναγιώτης Τσακλόγλου, καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Συγκεκριμένα, έδωσε την προοπτική για την Ελλάδα στα επόμενα χρόνια, και αναφερόμενος στην εμπειρία άλλων χωρών της Ε. Ε. μετά την έξοδό τους από προγράμματα οικονομικής προσαρμογής είπε: «Η εμπειρία δείχνει ότι πέτυχαν υψηλούς ρυθμούς οικονομικής μεγέθυνσης. Όμως το διεθνές περιβάλλον για τις χώρες αυτές - άφθονη ρευστότητα, χαμηλή τιμή πετρελαίου, ανάπτυξη σε όλες τις περιοχές του πλανήτη - ήταν πολύ πιο ευνοϊκό από αυτό που αναμένεται να αντιμετωπίσει η Ελλάδα. Η διατήρηση της δημοσιονομικής σταθερότητας σε συνδυασμό με τη συνέχιση των μεταρρυθμίσεων και τον αναπροσανατολισμό των διαθέσιμων πόρων από κατανάλωση και εισαγωγές σε επενδύσεις και εξαγωγές, μπορεί να δώσει στη χώρα μας την αναγκαία ισχυρή αναπτυξιακή ώθηση».
Από την πλευρά του, ο Γιωργής Κριτσωτάκις, επικεφαλής του τμήματος Management Consulting της Accenture, παρουσίασε τις επιπτώσεις της ψηφιακής τεχνολογίας στην ελληνική βιομηχανία τροφίμων. Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανέδειξε και όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, «οι νέες τεχνολογίες, η αξιοποίηση των δεδομένων, τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα, οι διαρκώς αυξανόμενες προσδοκίες των καταναλωτών και οι αλλαγές σε δημογραφικό επίπεδο, διαμορφώνουν ένα πρωτοφανές τοπίο στην αγορά τροφίμων, σε επίπεδο παραγωγής, διανομής, επικοινωνίας αλλά και κατανάλωσης. Οι ελληνικές βιομηχανίες τροφίμων, με σαφή στρατηγικό προσανατολισμό και συνεπή βήματα, μπορούν και οφείλουν να μετασχηματιστούν ψηφιακά, μετατρέποντας την απειλή σε ευκαιρία».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου